fb.jpg                  HOP Breeders Club                 Primjedbe-Pohvale-Sugestije                     

Uvjeti prodaje

 Opći uvjeti prodaje robe putem DFL ADRIA WEB SHOP-a („WEB SHOP“)

·       Ovi opći uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na internetskim stranicama našeg WEB SHOP-a.

·       Prodavatelj je trgovačko društvo DFL ADRIA d.o.o., Furićevo 17, Viškovo, OIB: 26985815884, upisano u sudskom registru Trgovačkog suda u Rijeci pod brojem MBS: 040415903 („Prodavatelj“).

·        (web adresa)je internetska stranica WEB SHOP-a u vlasništvu Prodavatelja.

Kupnja i dostava robe

Sažetak

·       minimalni iznos narudžbe je 50,00 kn.

·       sigurno online plaćanje kreditnim karticama, debitnim karticama i e-bankarstvom, a prilikom dostave na kućnu adresu moguće je i plaćanje gotovinom.

·       dostava na Vašu adresu u cijeloj Hrvatskoj: u kontinentalnoj Hrvatskoj unutar  2-5 radnih dana, a na otocima prema rasporedu dostave na otoke.

·       osnovna cijena dostave je 25,00 kn, a besplatna dostava  je za narudžbe iznad 300,00 kn
(malobrojni proizvodi imaju dodatni trošak dostave bez obzira na iznos narudžbe).

·       Kada koristite WEB SHOP, društvo DFL ADRIA d.o.o., Viškovo, Furićevo 17, OIB: 26985815884 ( „Voditelj obrade“) kao voditelj obrade podataka obrađuje Vaše osobne podatke u skladu s relevantnim propisima o zaštiti osobnih podataka.

·       Pravila zaštite osobnih podataka (“Pravila“) opisuju koje se vrste podataka obrađuju i u koje svrhe te Vaša prava vezana uz takvu obradu. Molimo Vas pažljivo pročitajte sva pravila prije nastavka korištenja internetskih stranica WEB SHOP-a. Ako se ne slažete s njihovim odredbama, molimo Vas da ne koristite internetske stranice WEB SHOP-a.

Registracija korisnika

Da biste koristili internetske stranice našeg WEB SHOP-a možete i ne morate dovršiti proces registracije. Registracija kupcu omogućava čuvanje započetih narudžbi i naknadni pregled pretraživanja i procesa.

Plaćanje

Plaćanje robe se može odvijati prema izboru: pouzećem, kreditnom karticom ili plaćanjem unaprijed. Prodavatelj  zadržava pravo da u pojedinačnim slučajevima prihvaća samo određene načine plaćanja. Plaćanje slanjem gotovine ili čekova nije moguće.

·       Putem interneta: kreditnim karticama MasterCard, Visa, PBZ Card Premium Visa i Diners Club kao i debitnim karticama Maestro i Visa, jednokratnom uplatom. Obročno plaćanje moguće je PBZ Card Premium Visa karticom, do 3 obroka za iznos kupnje iznad 500,00 kn. Naglašavamo da prilikom plaćanja karticom je potrebno unijeti sigurnosni kod (CVV ili CVC) koji se nalazi na poleđini kartice. U slučaju plaćanja Maestro karticom koja nema sigurnosni broj, možete ga zatražiti od banke (nije nužno da će biti odobreno) u suprotnom plaćanje nije moguće s tom karticom.

·       E-bankarstvom, pri čemu će tako plaćene narudžbe biti isporučene kada uplata postane vidljiva na bankovnom izvodu Prodavatelja. Prilikom plaćanja unaprijed potrebno je puni iznos računa uplatiti na naš bankovni račun i to u roku od 2 dana od dana primitka potvrde narudžbe.

·       Pouzećem: platite jednostavno na vratima svog doma prilikom preuzimanja pošiljke! Ova opcija je moguća za dostave koje izvršava GLS dostavna služba. Prodavatelj zadržava pravo u određenim situacijama ili kod određenih proizvoda prihvatiti samo određeni način plaćanja. Trenutno je plaćanje pouzećem moguće samo gotovinom. Važno: ukoliko ne prihvatite/preuzmete pošiljku naručenu plaćanjem pouzećem više od 3 puta, sustav vam pri idućoj narudžbi neće dopustiti da odaberete opciju plaćanja pouzećem. Plaćanje pouzećem nije moguće: za sve narudžbe u vrijednosti iznad  2500 kn.

Prilikom online plaćanja kreditnim karticama Vašu ćemo karticu teretiti tek nakon što Vam potvrdimo narudžbu i pripremimo paket, kako Vas ne bismo teretili za robu koju eventualno nemamo za isporuku.



Transakcije plaćanja obavljaju se zaštićenim protokolom SSL uz uporabu 256-bitne enkripcije, direktnom komunikacijom računala kupca i Moja-Trgovina.Net PayMaster payment gateway servisa. PayMaster autorizira transakcije direktno s kartičnim sustavima Privredne Banke Zagreb (PBZ Card) i Erste & Steiermärkische banke (Erste Card Club)

Sigurnost plaćanja kreditnim karticama

Prodavatelj se obvezuje primijeniti maksimalne sigurnosne standarde u svrhu zaštite interesa kupaca i sprječavanja eventualnih zlouporaba informacija. Proizvodi / usluge dostupni u online trgovini prodaju se putem online rješenja za kartično plaćanje Moja-Trgovina.Net PayMaster koje nude Privredna banka Zagreb d.d. i Sistrum d.o.o.

Transakcije plaćanja kreditnim i/ili debitnim karticama obavljaju se zaštićenim 3D-Secure protokolom autentifikacije s 256-bitnom SSL enkripcijom, što se smatra sigurnim načinom obavljanja novčanih transakcija. Ova metoda omogućuje siguran prijenos informacija te onemogućuje neovlašteni pristup podacima prilikom komunikacije između računala Kupca i Moja-Trgovina.Net PayMaster servisa (on-line operatera platnog sustava) i obrnuto.

Navedeni servis i financijske ustanove (kartične kuće) razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa. Brojevi kreditnih kartica ne pohranjuju se i nisu dostupni Prodavatelju.

Prodavatelj se ne može smatrati odgovornim za zlouporabe za koje se ne može utvrditi da su nastale kao posljedica tehničko-sigurnosnog propusta sustava WEB SHOP-a ili propusta djelatnika Prodavatelja.

Bankovni podaci za uplatu:

DFL ADRIA d.o.o.

Viškovo, Furićevo 17

OIB: 26985815884

IBAN: HR8525000091101505213

Računi

Kupac prihvaća primanje elektroničkog računa. Elektroničke račune kupci će primiti putem e-maila u PDF formatu.

Ako kupac kasni s plaćanjem, pred glavnice duguje i zatezne kamate po stopi propisanoj člankom 29. stavak 2. Zakona o obveznim odnosima (NN 35/0541/08125/1178/1529/18). Prodavatelj zadržava pravo da, neovisno o zateznim kamatama, traži i naknadu dodatnih troškova nastalih zbog kašnjenja kupca, ako su isti nastali.

Kako biste pri kupnji bili automatski zaštićeni, za svaku transakciju koristimo 256-Bit SSL kodiranje (secure sockets layer protocol). Podatke koje prenesete (kao npr. informacije o adresi i kreditnoj kartici) su tako kodirani da nijedna druga stranka ne može imati pristup.

Dostava

Naručenu robu na području cijele Hrvatske dostavlja naš partner GLS, izravno u Vaš dom, odnosno na adresu koju navedete u narudžbi. Dostava na području kontinentalne Hrvatske je unutar  2-5 radnih dana, od ponedjeljka do petka. Molimo pogledajte raspored dostave na otoke.

Ako naručitelj (primatelj) prilikom dostave nije kod kuće, dostavljač će na navedenoj adresi naručitelja ostaviti “obavijest o prispijeću pošiljke” na kojoj će biti naveden telefonski broj za dogovor oko termina ponovljene dostave unutar 7 dana. Nakon tog roka pošiljka se vraća pošiljatelju.

Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, kupac treba neodložno o tome obavijestiti Prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

Osnovna cijena svake dostave iznosi 25,00 HRK. Za manji broj proizvoda, kod kojih je to posebno naznačeno prilikom kupovine, osnovna cijena uvećava se za dodatni trošak dostave. Za narudžbe iznad 300,00 HRK dostava je besplatna, osim za artikle za koje vrijedi naznačeni dodatni trošak dostave bez obzira na iznos narudžbe.

Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od Prodavatelja, iako je roba stigla u ispravnom stanju, Prodavatelj ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku

Naručivanje  i internet trgovina

WEB SHOP nudi svojim kupcima opširan asortiman na temu kućnih  ljubimaca. S klikom na proizvod ili na naziv proizvoda kupac dolazi do detalja o proizvodu, npr. do opreme, veličine ili različitih okusa proizvoda. S upisivanjem željenog broja proizvoda i klikom na simbol košarice proizvod se odlaže u virtualnu košaricu.

S klikom na polje “Košarica”, u online trgovini prikazano gore desno, kupac dolazi do pregleda izabranih proizvoda i može u bilo koje vrijeme provjeriti koja roba se nalazi u njegovoj virtualnoj košarici i po potrebi izvršiti promjene.

Ako kupac želi zaključiti svoju kupovinu, može to učiniti s klikom na polje „naruči / na blagajnu“. Već registrirani kupci mogu ovdje upisati svoje korisničko ime i lozinku, kako bi za naručivanje mogli automatski koristiti svoje već pohranjene informacije. Alternativno se kupac može registrirati kao novi kupac i napraviti korisnički račun ili nastaviti kupovinu bez otvaranja korisničkog računa. U ovom slučaju mora kupac na sljedećoj stranici upisati svoju adresu i podatke o svojem računu.

S novim klikom na polje „dalje“ kupac dolazi do zadnjeg koraka narudžbe “pregled”. Ovdje kupac može vidjeti cjelokupnu narudžbu s podacima o cijeni (uključen zakonski porez na dodanu vrijednost) kao i podatke o dostavnoj službi i troškovima dostave.

Narudžba se zaključuje s klikom na polje “naruči”. Time se predaje obvezujuća ponuda.

Zadržavanje vlasništva

Do potpunog podmirenja računa roba ostaje vlasništvo Prodavatelja. Prije prijelaza vlasništva davanje u zalog, prenošenje sigurnosti, obrada ili preinaka robe bez suglasnosti Prodavatelja nisu dozvoljeni.

Putem WEB SHOP-a omogućujemo Vam kupnju većine proizvoda. Iznimno, pojedini proizvodi se zbog veličine, lomljivosti ili slično ne mogu kupiti putem WEB SHOP-a  te je kod tih artikala navedena informacija da je kupnja moguća samo u trgovinama. Kod proizvoda koji u nazivu sadrže dodatak „razne boje“, „razni oblici“, „razni likovi“, „razni okusi“, „razne veličine“ i slično nije moguće naručiti specifično obilježje (npr. točno određenu boju ili oblik proizvoda), te je slika koja ilustrira takav proizvod samo informativna.

Kupnju ponuđenih proizvoda moguće je ostvariti u količini koja je primjerena redovnoj obiteljskoj upotrebi odnosno potrebama krajnjeg kupca, u okvirima raspoloživih zaliha proizvoda.

Sve cijene u WEB SHOP-a su izražene u kunama (HRK) s uključenim PDV-om.

Minimalni iznos narudžbe je 50,00 kn (ne uključujući trošak dostave).

Po završetku procesa kupovine, dobit ćete potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju ste naveli u obrascu za kupnju. U slučaju da iznimno nismo u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda iz bilo kojeg razloga, naš operater kontaktirat će Vas telefonski ili e-mailom kako bi se dogovorila isporuka zamjenskog proizvoda ili eventualno otkazivanje naručenog proizvoda.

U slučaju bilo kakvih  problema i nejasnoća prilikom procesa narudžbe slobodno kontaktirajte našeg operatera na e-mail: web@hop-shop.hr  ili na tel.  099/380-51-37, ponedjeljak – petak 8.00 – 16.00 sati. Molimo Vas da svoje eventualno neslaganje s uvjetima, bilo u cijelosti ili djelomice, u pisanom obliku dostavite prije svoje prve narudžbe na e-mail web@hop-shop.hr: ili na adresu Prodavatelja:

DFL ADRIA d.o.o. , Furićevo 17 , 51216 Viškovo.

Prodavatelj može narudžbu odbiti, odnosno ne isporučiti robu, ukoliko ustanovi da je došlo do zloupotrebe internetskih stranica WEB SHOP-a ili utvrdi da su podaci na narudžbi nepotpuni odnosno netočni.

Uvjeti poslovanja vrijede za kupce čije se prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske.

Prodavatelj je DFL Adria  d.o.o. (detaljni podaci ovdje), a kupac je posjetitelj ovih stranica, punoljetna i poslovno sposobna osoba, koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te izvrši plaćanje putem kreditne kartice, debitne kartice, općom uplatnicom/ bankovnom doznakom/ e-bankingom ili pouzećem.

Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupnje. Narudžbom artikala kupac prihvaća uvjete poslovanja navedene na ovim stranicama

Kupac ima pravo na raskid ugovora sukladno članku 72. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/2014, 110/15, 14/2019, dalje: „Zakon“). Pravo se ostvaruje u roku i na način predviđen Zakonom. Ukoliko želite jednostrano raskinuti ugovor ili reklamirati isporučeni proizvod, molimo Vas da se o postupku detaljnije informirate ovdje.

Internetske stranice WEB SHOP-a mogu se koristiti i svi sadržaji pregledavati za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korištenje, a prema Uvjetima korištenja.

Usluge koje Vam pruža Prodavatelj putem WEB SHOP-a ne uključuju troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i usluge za pristup našim stranicama. Prodavatelj nije odgovoran za troškove telefona, podatkovnog prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći prilikom narudžbe ili pregledavanja/ pretraživanja internetskih stranica WEB SHOP-a.

Prodavatelj zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta. Sve promjene objaviti će na ovim internetskim stranicama WEB SHOP-a.

Postupak u slučaju jednostranog raskida ugovora

Vašu narudžbu, sukladno čl. 72. Zakona, možete otkazati bez naknade i bez navođenja razloga u roku od 14 dana nakon primitka proizvoda u posjed. U tom slučaju, proizvod ćemo preuzeti natrag (sukladno odredbama čl. 74.-77. Zakona) ili ga zamijeniti. Robu ćemo preuzeti sami posredstvom dostavljača ovlaštene tvrtke GLS. Troškove jednog povrata i slanja zamjenskih proizvoda snosi Prodavatelj, a neposredne troškove eventualnih naknadnih povrata snosi kupac.

Ukoliko želite jednostrano raskinuti ugovor i vratiti jedan ili više proizvoda, molimo Vas da nas kontaktirate na e-mail adresu:  web@hop-shop.hr ili popunite i pošaljete  izjavu o raskidu ugovora na mail adresu: web@hop-shop.hr u elektronskoj formi (kliknite na link za preuzimanje obrasca) pri čemu ćemo Vam Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostaviti, bez odgađanja, elektroničkom poštom. Naši operateri kontaktirat će Vas u najkraćem mogućem roku ukoliko ste odabrali opciju zamjene robe za druge artikle ili ukoliko svoju narudžbu želite samo djelomično stornirati.

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora uz prethodno preuzimanje u posjed vraćene robe. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.

Molimo Vas da obratite pozornost na mogućnost Vaše odgovornosti za umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Ispravnost pošiljke, reklamacije, povrat i zamjena robe

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan, ima ispravan rok trajanja, zapakiran je u originalnu ambalažu te odgovara vrsti i opisu proizvoda navedenom na internetskoj stranici WEB SHOP-a:   LINK STRANICE

Slika koja ilustrira proizvod na WEB SHOP-u ne mora nužno odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, posebno kod proizvoda kojima je u samom nazivu na WEB SHOP-u navedeno “razne boje”, “razni okusi”, “razne veličine”, “razni oblici“ i sl., te kupac takve prozvode ne može reklamirati s te osnove. Zadržavamo pravo na pogreške opisa, fotografija, cijena i broja artikala zbog automatskog unosa artikala u sustav, kao i automatske potvrde o narudžbi. U slučaju pogreške mjerodavan je navod našeg operatera.

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.

Prilikom dostave robe, molimo Vas da provjerite isporučenu robu te eventualna oštećenja reklamirate osobi koja je dostavila robu. Ukoliko su na isporučenoj robi vidljiva vanjska oštećenja, kupac ima pravo odbiti preuzeti naručenu robu. Molimo Vas da usporedite dostavljene proizvode (vrstu i količinu dostavljenih proizvoda)  s računom te ukoliko nešto nedostaje ili je isporučen pogrešan proizvod, na licu mjesta o tome obavijestite dostavljača. Primatelj i dostavljač na licu mjesta zapisnički utvrđuju i svojim potpisom potvrđuju nedostatke. Prodavatelj će u najkraćem mogućem roku, prvom mogućom dostavom, o svom trošku dostaviti artikle za koje se na gore navedeni način utvrdi da nedostaju u pošiljci ili da su dostavljeni u neispravnom stanju, ili će kupcu odobriti povrat novca, prema izboru kupca.

Kupac ima pravo na povrat robe u slučaju da proizvod ima materijalni ili kvalitativni nedostatak koji nije bilo moguće uočiti prilikom preuzimanja robe. U tom slučaju, molimo Vas da nam takav proizvod reklamirate kako bismo dogovorili povrat i zamjenu takvog proizvoda ili povrat novca.

Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom ili imate bilo kakav prigovor, sukladno Zakonu, molimo Vas da nas o tome obavijestite na e-mail adresu: web@hop-shop.hr. Primitak prigovora ćemo potvrditi bez odgađanja elektroničkom poštom te dati odgovor najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

Nakon što kupac reklamira ispravnost proizvoda, Prodavatelj  će u najkraćem roku osigurati preuzimanje robe,  posredstvom dostavljača ovlaštene tvrtke GLS. Otpremne troškove kod takvog povrata u potpunosti će preuzeti Prodavatelj, nakon čega će bez ikakve naknade poslati kupcu zamjenski proizvod prvom mogućom dostavom ili mu odobriti povrat novca, prema izboru kupca.

Pravo na povrat

Ukoliko kupac želi vratiti ili zamijeniti ispravan i nekorišten proizvod koji mu ne odgovara (npr. zbog veličine i sl.), takav proizvod može vratiti prodavatelju u roku od  14 dana nakon primitka proizvoda u posjed. Ukoliko želite vratiti ili zamijeniti ispravan proizvod, molimo Vas da nas o tome obavijestite na e-mail adresu: web@hop-shop.hr kako bismo dogovorili povrat i zamjenu takvog proizvoda ili povrat novca. Po preuzimanju ispravnog proizvoda u originalnoj ambalaži, Prodavatelj  će prvom mogućom dostavom poslati zamjenski artikl po izboru kupca.

Troškove jednog povrata i slanja zamjenskih proizvoda snosi Prodavatelj, a neposredne troškove eventualnih naknadnih povrata snosi kupac. Za eventualnu razliku u cijeni zamjenskog artikla kupac će biti terećen ili odobren, ovisno o konkretnoj situaciji.

Posljedice povrata

Ako raskinete ovaj ugovor, vraćamo Vam sve Vaše uplate koje smo primili od Vas, uključeno i troškove slanja (s iznimkom dodatnih troškova koji proizlaze iz toga da ste izabrali drugi način dostave koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji smo Vam ponudili), bez odgađanja i najkasnije unutar 14 dana od dana kada je kod nas zaprimljena obavijest o Vašem raskidu ovog ugovora. Za vraćanje uplaćenog novca primjenjujemo isto sredstvo plaćanja koje ste koristili prilikom Vaše početne transakcije, osim ako s Vama nije izričito dogovoreno nešto drugo ili u slučaju plaćanja pouzećem (u tom slučaju novac će biti uplaćen na vaš bankovni račun). Ni u kojem slučaju Vam neće biti zaračunate naknade zbog vraćanja uplate. Mi možemo uskratiti povrat novca dok ne dobijemo robu natrag ili dok ne pribavite dokaz da ste poslali robu, ovisno o tome što je raniji rok.

Robu trebate vratiti ili predati bez odgađanja i u svakom slučaju najkasnije unutar 14[U1]  dana od dana kada ste nas obavijestili o raskidu ovog ugovora na našu adresu:

DFL ADRIA d.o.o.